Jsme kreativní agentura.

Propojujeme on-line svět influencerů a youtuberů s kreativními a strategickými marketingovými kampaněmi v online i offline světě.

Naší hlavní doménou je BRAND BUILDING, pohybujeme se zejména v online světě, ale máme přesah i do ostatních oblastí.

Co umíme:

  • Kreativní marketingové strategie
  • Kampaně s influencery na míru
  • Audiovizuální tvorba

REFERENCE

Podívejte se na některé ukázkové projekty, které jsme realizovali pro naše klienty. 

Sazka-logo-v2
Big-Shock-logo
Playstation-logo
miss-sporty-logo
Mr-Brown-coffee-min
telepizza-min
Prazska-Plynarenska-logo-min
Playboy-min
Cinema-City-min
Sazka-logo-v2

#DASTO

Na přelomu roku 2016 a 2017 jsme realizovali kampaň na rozhýbaní českých dětí se šesti YouTubery, která vygenerovala více jak 20mio impresí a zapojila tisíce dětí. Vyvrcholením projektu byla cesta do USA za Jardou Jágrem.

Big-Shock-logo

KREATIVNÍ KOMUNIKACE ZNAČKY

Na jaře 2016 jsme představili kompletní plán komunikace značky BigShosk! v TV, On-Line, OOH a napříč dalšími médii s názvem SHOCK YOURSELF. Zároveň jsme realizovali natáčení televizních spotů a navazujících online spotů.

SHOCKHUNTERS – AV tvorba

V roce 2016 a 2017 jsme představili formát pořadu určeného pro platformu YouTube s názvem SHOCKHUNTERS, který přinášel zajímavá témata v netradičním pojetí.

IN-STORE GRAFIKA

Shockovali jsme zákazníky na prodejnách Tesco formou 3D samolepky v prodejních uličkách.

Playstation-logo

GOD OF WAR

Pro hru God of War jsme našli herce, který se hlavní postavě ze hry podobal, jako kdyby ji opravdu stvárnil. Pro PlayStation a JRC jsme vytvořili kreativní kampaň komunikovanou na sociálních sítích, kde se Kratos dostal do reálného světa.

GT SPORTS

Pro uvedení hry Gran Turismo Sports jsme připravili kampaň komunikovanou na Facebooku a YouTube s českými závodními jezdci.

STAR WARS

Pro uvedení hry Star Wars: Battlefront jsme připravili kampaň komunikovanou na Facebooku herního prodejce JRC. Virální video ze skryté kamery překvapilo zákazníky v prodejně JRC a dosáhlo více jak 70k views během jednoho dne.

PS4

S YouTuberem Denisem TV jsme připravili kampaň pro podporu PlayStation 4. Denisovo video se stalo hitem s více jak 1 000 000 views.

miss-sporty-logo

Od roku 2015 spolupracujeme se značkou Miss Sporty, pro kterou jsme vybudovali spolupráci s brand ambassadorkou-YouTuberkou Veronikou Spurnou, realizovali několik spotřebitelských soutěží a dalších doplňkových kampaní a  eventů. Na Instagram a Facebook Miss Sporty jsme přivedli více jak 20 000 nových fanoušků a s Veronikou odprezentovali nové řady produktů Miss Sporty jako je Crazy Me, Insta Glow, Really me, nebo Unicorn Swag. 

Na jaře 2018 jsme společně uvedli na trh řadu laků „by Veronika Spurná“ jednalo se o unikátní propojení vlastního produktu YouTuberky s nadnárodní značkou.

Mr-Brown-coffee-min

TV REKLAMA

Pro klienta MR.BROWN jsem připravili TV reklamu s „ledovým klidem“.

ZPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

Od 2016 do 2018 jsme zpravovali sociální sítě Facebook a Instagram s „ledovým klidem“.

EVENTY

Posledních 5 let pořádáme v letních měsících sérii roadshow a eventů, představujících nové produkty MR.BROWN v Praze ale také na festivalech a v dalších lokacích.

OUTDOOR

Pro MR. BROWN jsme realizovali v uplynulých letech outdoorovou kampaň na Billboardech, megabordech a LED obrazovkách po celé ČR.

telepizza-min

Pizzerii Telepizza jsme pomohli při vstupu na Český trh formou OOH a on-line kampaně, spolu s eventem při otevření pobočky v Olomouci.

Prazska-Plynarenska-logo-min

Spolu s YouTuberem Denisem TV jsme vytvořili kampaň na YouTube a na dalších sociálních sítích, která vygenerovala více jak 700k impresí pro představení autopůjčovny CNG.

Playboy-min

KAMPAŇ S YOUTUBERY

V rámci kampaně „Staň se králem/královnou svádění“ jsme realizovali projekt v podobě „sváděcích“ videí na kanálech YouTuberů Anna Sulc a Vadak. Videa předčila veškerá očekávání a během prvních 14 dnů nasbírala více jak 500k views.

Cinema-City-white

V rámci uvedení filmu Dunkirk v kinech CINEMA CITY jsme realizovali kampaň na Instagramu a YouTube, včetně spotřebitelské soutěže s YouTuberem Ati.

YOUTOUR-logo

Od roku 2016 pořádáme nejnavštěvovanější zábavný den s YouTubery v obchodních centrech po celé ČR. Základem je zábavný program se známými českými YouTubery, focení a autogramiáda. Partneři projektu zde mají příležitost velmi efektivně oslovit tisíce fanoušků z generace Z. V průběhu tří let jsme realizovali více jak 40 obdobných akcí, do kterých se zapojily značky jako PlayStation, Miss Sporty, nebo Oriflame.

V roce 2018 realizujeme YouTour na 8 festivalech LétoFest.

Letofest_2018-Youtubers
Logo_Ja-JuTuber

Jsme spoluautoři úspěšné knihy Já, JůTuber 1-4, která od roku 2015 dominuje v prodejnosti dětské literatury od českého autora.

KONTAKT

Jakub Holý
executive director
jakub.holy@slproduction.cz
+420 602 337 767

Doručovací adresa
Street Light Production s.r.o.
Na Švihance 3
120 00, Praha 2

Fakturační údaje
Street Light Production s.r.o.
Balbínova 22
120 00, Praha 2

IČ: 04617479
DIČ:CZ04617479

Napište nám